2023-03-06

لر یا آت؟ - شهربانو( قایاقیزی )

 ار يا آت ؟؟؟

ار ائوينده ائشيتديم

بير تازا سوزله ر گئنه

بير سوز دئديم باغيردی

مينيك  وئرمه ره م سه نه

*

دئديم بايرامدير گئداخ

ائل طايفا ما گؤروشه

بايرام بوندان اوتوردور

هاوالار بير ده گيشه

*

حرمت ائيله بير آزجا

آغ بيرچه ک آغ ساققالا

بيزله ر گئده ريک قالار

ياخجي ليق بو دونيادا

*

دوسلوغو تازالياق

كدوره تده ن نه چيخار

تازا ائيلده كهنه درد

والله باغريمیسيخار

*

سویله دی چوخ دانيشما

ايشله ريمه قاريشما

هرنه دئسه م من سنه

نيه نولار سوروشما

*

دئديم پيس سوز دئمه ديم

بير خطا ائيله مه ديم

ايسته ديم كی بايرامدا

من ده گوروشه گئديم

*

باغيردی كی آرواد سان

ييغيش اوتوريئرينده

من بيرخانين اوغلويام

مينيک وئرمه ره م سه نه

*

كيشی اوتوران يئرده

آرواد هئچ واقت دانيشماز

صاحابينين ايشينه

هئچ بير زامان قاريشماز

*

اونون بو سؤزله رينده ن

گؤزوم چيخدی كلله مه

آممان اوره گيم دئدی

داها هئچ بير سؤز دئمه

*

گئنه ده كي دؤزمه ديم

بير داها ديله گه لديم

ته زده ن باغيردی منه

قورخوسوندان تيتره ديم

*

دئديم آخير نازلی يار

البت پاشا و خانسان

مينيک وئرمه ک ده نه دير

معوذ بالله آتسان ؟

*

بير داها باغيراندا

قلمه ته كين اسديم

نه يالان كی ته پيكده ن

قورخوب سه سيمی كه سديم

*

آمان الله بير آتنان 

وصلت ائيله ميشه م من ؟

گؤزوم چه لپه شيك گوروب ؟

خطا ائيله ميشه م من ؟

*

بير آتيلان آدامين

يئر گؤی قه ده ر فرقي وار

ايندی آنلاديم هله

گؤره جه ک گونله ريم وار

*

بئيله ياريم آداما 

من نئجه سؤز قانديريم ؟

ياخجی پيسين فرقينی

آخ نئجه بس آنديريم ؟

*

الغرض آی خانيملار

يازديم كی اوخويار سيز

خانيملارين دردينی

سيز ياخجی آنليار سيز

*

No comments: