2013-09-04

به یاد مادربزرگ ها- پیشیک سن نه ظالیم سن

به یاد مادربزرگ ها و صفای قصه هایشان ، زبان شیرینشان که همچون قند و عسل در دل و جان آدمی مزه می کند.  شنیدن قصه با صدای پیر مادربزرگ عالمی دیگر دارد. 
مادربزرگ را عشق است. 
عشق اولسون بؤیوک آنالارا. اؤلن لرینه آللاه رحمت ائله سین ، قالانلارینا آللاه ساح جان بدن وئرسین. 
*
پیشیک سن نه ظالیم سن - گربه تو چقدر ظالمی 

بير گون واريدي ُ بيرگون يوخيدي. آللاهدان سونرا هيچ كيم يوخيدي.بیر قاری ننه واریدی . اونون بیر اینه کی واریدی . گونلرین بیرگونونده قاری ننه ینه ن اینه ک سؤزله شه رلر . قاری نه نه دیه ر :«  اینک سن نه ظالیم سن .»
اینه ک دییه ر : « من ظالیم دئیله م ، من ظالیم اولسایدیم ، قصاب منی کسیب اتیمی دوغرامازدی .» 
قاری ننه دییه ر : « قصاب سن نه ظالیم سن .» 
قصاب دییه ر : « من ظالیم دئیله م ، من ظالیم اولسایدیم پیشیک منیم اتیمی اوغورلامازدی .» 
قاری ننه دییه ر : « پیشیک سن نه ظالیم سن .»
پیشیک دییه ر : « من ظالیم دئیله م ، من ظالیم اولسایدیم ، بوز اوستونده زویوب یئره ییخیلمازدیم .» 
قاری ننه دییه ر : « بوز سن نه ظالیم سن .» 
بوز دییه ر : « من ظالیم دئیله م ، من ظالیم اولسایدیم ، گون منی اریتمه زدی .» 
قاری ننه دییه ر : « گون سن نه ظالیم سن .» 
گون دییه ر: « من ظالیم دئیله م ، من ظالیم اولسایدیم ، بولود منیم اوستومو دوتمازدی .» 
قاری ننه دییه ر : « بولود سن نه ظالیم سن .»
بولود دییه ر : « من ظالیم دئیله م ، من ظالیم اولسایدیم ، یاغیش منده ن یاغمازدی .» 
قاری ننه دییه ر : « یاغیش سن نه ظالیم سن .» 
یاغیش دییه ر : « من ظالیم دئیله م من ظالیم اولسایدیم ، اوت  منده ن گؤوه رمه زدی .»
قاری ننه دییه ر : « اوت سن نه ظالیم سن .» 
اوت دییه ر : « من ظالیم دئیله م ، من ظالیم اولسایدیم ، مال داوار منی یئمه زدی .»
قاری ننه دییه ر : « داوار سن نه ظالیم سن .»
داوار دییه ر : « من ظالیم دئیله م ، من ظالیم اولسایدیم ، قصاب باشیمی کسیب اتیمی دوغرامازدی .»
قاری ننه دییه ر : « قصاب سن نه ظالیم سن . » 
 قصاب دییه ر : « من ظالیم دئیله م ، من ظالیم اولسایدیم پیشیک اتیمی اوغورلامازدی .» 
قاری ننه دییه ر : « پیشیک سن نه ظالیم سن .»
پیشیک دییه ر : « من ظالیمه م من ظالیم . یوک آلتی یایلاقیمدی ، یوک اوستو قیشلاقیمدی ، میلت نه پیشیرسه ، اودا منیم قویماغیمدی .  »
ناغیلیمیز قورتولدو گؤیدن بیر نئچه آلما دوشدو . بیریسی ناغیل دئیه نین قالانی دا ائشیدنلره یئتیشدی . یئدیم ایچدیم ، مطلبیمه یئتیشدیم .
 *

1 comment:

دختر مهربان said...

سلام شهربانو سادات
ممنون از حضورت
اسم خواهرم سهیلا بود فرزند حسین

خدا برادرتان را رحمت کند
برایشان فاتحه خواندم


خواهرم جوانمرگ شد مهندس بود در یک کارخانه داروسازی کار می کرد که خرداد ماه با سرویس کارخانه بر اثر بی توجهی راننده سرویس تصادف کرد متاسفانه بر اثر سهل انگاری
بیمارستان بانک ملی
راننده سرویس کارخانه از دست رفت

با تمام ارزوها به خاک سپرده شد



داغ بزرگی را بر دلمان گذاشت
شکایت هم تاثیری نداشت

به خدا واگذار کردیم

مامان هم

غصه خورد دق کرد چشم از جهان فرو بست



سپاس

یا علی